Astagfirullah.. Ampunkan dosa2 kami, berkati kami YA ALLAH :)

Tuesday 29 January 2013

BUSY

Assalamualaikum
minggu ini dan sejak minggu lepas tersangatlah busy sampai tidak sempat untuk meng-update apa-apa di blog ini..cian blog..
minggu lepas sibuk dengan atlit rumah neptune sebab jd ketua rumah sukan, minggu ni sibuk latih atlit utk ke peringkat daerah plak. latih untuk lompat tinggi plak tu..sudah la tiada ilmu apa pun tentang lompat tinggi ni..semoga dpermudahkan
Minggu lepas jg husband sakit..cian dia kena makan ubat antibiotik pastu kena jarum antibiotik lg. Kena tonsil yang agak teruk. Jangan lah berulang lagi.. bulan disember tahun lepas sudah kena..sebulan pastu kena plak lg. Ya Allah beri lah kesihatan kepada kami suami isteri.

Hari ini sudah lewat period sehari. Sepatutnya sudah boleh cek UPT, tp Ummi tiada kekuatan untuk cek lagi.. sudah banyak UPT sebelum ini(bulan2 lepas) yang menunjukkan keputusan yang...
Kali ini Ummi biar dulu beberapa hari.. mana la tau xlama lagi period tu datang.. Ummi berserah pada Allah, semoga Allah beri jalan dan izinkan Ummi untuk mengandung..

Ummi dpt rasa mcm cramp2 perut juga mcm mau period..tapi the uncomfortable feeling come and go. Sekejap-sekejap sahaja sebab lama-lama pastu nanti mesti buang angin.

Ummi terkejut td bila buang air kecil di tandas..Ummi perasan ada mcm egg white yang ala-ala seperti ovulasi..tapi xkan la Ummi baru mahu berovulasi..huhu..Ummi pun confuse.. egg white yang panjang,stretchy.

Ummi juga dapat surat dari Jabatan keselamatan. Ummi agak terkejut sebab Ummi mati-mati ingat Ummi belum isi..dan masih berusaha untuk mengisi..cuma kesuntukan masa sebab tu xdpt isi.
Tapi tadi di sekolah kerani bagi Ummi surat tu.. Ummi terus bagi dengan kerani yang uruskan pengesahan jawatan supaya dia boleh urus secepat mungkin. Syuykur Alhamdulillah kerana Allah membantu urusan Ummi:) dan terima kasih suami.. atas doa2 suami utk memudahkan urusan kita:)















No comments:

Post a Comment